Formulari d'accés

Bàner

Sortida Esmorzar, 3 de març de 2013

Correu electrònic Imprimeix PDF

Dia esplèndid, però fred, començava aquest diumenge de març on encetàvem les caminades de diferent nivell de l’entitat.

Aquesta primera de l’any, la sortida a esmorzar, és una matinal de recorregut apte per tothom i de màxim nou quilòmetres i poc desnivell a superar; acostuma a ser una sortida amb força participació infantil.

La matinada havia estat molt freda, si més no la glaçada matinal així ens ho feia creure, però com que les previsions meteorològiques indicaven sol i temperatures suaus, ens hem espolsat la mandra matinal i enfilat el camí cap a l’inici de la sortida a esmorzar, que era la plaça Torres i Bages on a dos quarts de nou del matí estava
programada la sortida.

Aquí s’han trobat les seixanta persones amb ganes de caminar i aprofitar el matí radiant que els esperava per endavant, nosaltres els hem acompanyat en el trajecte.

Deixant el passeig enrere, hem enfilat cap al barri de l’estació on el sol començava a lluir tímidament, en aquesta època i aquestes hores el sol encara passa baix.

Ruta del Ferro avall i arribant a l’alçada de la Tolosa enfilem la pista de pòrtland per anar a buscar un corriol més amunt que ens durà al collet del Vent. Fem una petita parada per esperar els que van més enrere i poder continuar endavant; ja comencem a tenir la gana feta i tenim ganes d’arribar a l’esmorzar.

El corriol de baixada, amb alguna curta pujada, torna a estirar el grup i arribant a coll Lluçà, parem per beure una mica d’aigua i continuem pista avall per anar a sortir, al cap de poca estona, al collet de can Sau on ja tenim l’esmorzar molt ben preparat i un sol com a convidat a taula; ha valgut la pena venir fins aquí per esmorzar.

Desprès de gaudir de la llangoniseta, cansalada, pa amb tomàquet, la llangonisa i unes seques amb rosta que varen marxar del plat acompanyades d’un bon vi i refrescs; ens esperava la taronja i un cafè amb gotes incloses. Els més menuts, i no tant, tenien galetes i xocolata que també van desaparèixer ràpidament i deixant-nos un bon regust.

Ara, amb la panxa plena, ens quedava baixar per la pista de Torrenteres i creuar el rec del mateix nom per anar a sortir al pla dels Pins i continuar per pista fins a la Serra del Cadell; aquí seguirem les marques del GR1. El corriol ens porta fins, novament, a la ruta del Ferro on baixem fins al poble per donar per finalitzada la sortida a esmorzar.

La sortida a anat molt bé i ens engresquem per preparar-ne un altre ben aviat.

Aquí podeu veure les fotos de la sortida.

Salut i cames!

Darrera actualització de dilluns, 4 de març de 2013 20:43
Copyright © 2014 Unió Excursionista de Sant Joan de les Abadesses. Tots els drets són reservats.
Joomla! és un programari lliure distribuït sota la llicència GNU/GPL.